During Indo-Pak Conflict, PTI Dominated Social Media with 641 Anti-India Tweets

 During Indo-Pak Conflict, PTI Dominated Social Media with 641 Anti-India Tweets

As tensions rose during the Indo-Pak conflict, data reveals that Pakistan Tehreek-e-Insaf (PTI) led social media efforts with 641 anti-India tweets, generating over 54 million impressions. In comparison, the Pakistan Muslim League-Nawaz (PMLN) posted only 123 tweets, which gained 24 million impressions.
Analysts say the numbers highlight PTI’s aggressive digital campaign strategy during times of national crisis, leveraging online platforms to rally public sentiment and project a strong national narrative.


IndoPakTensions

انڈو-پاک کشیدگی کے دوران پی ٹی آئی کے 641 اینٹی انڈیا ٹویٹس، 54 ملین امپریشنز حاصل کیے

انڈو-پاک کشیدگی کے دوران سوشل میڈیا پر پی ٹی آئی نے نمایاں برتری حاصل کی، جہاں اس نے بھارت مخالف 641 ٹویٹس کیے جو 54 ملین سے زائد امپریشنز تک پہنچے۔ دوسری جانب مسلم لیگ (ن) نے صرف 123 ٹویٹس کیے جن کے امپریشنز 24 ملین تھے۔
تجزیہ کاروں کا کہنا ہے کہ پی ٹی آئی نے سوشل میڈیا کو مؤثر طریقے سے استعمال کرتے ہوئے قومی بیانیے کو مضبوط کیا اور عوامی جذبات کو ابھارا۔

📌 Hashtags:
English:
#IndoPakTensions #PTITweets #PMLNSocialMedia #DigitalBattle #SocialMediaWar #PakistanPolitics #NationalNarrative

Roman Urdu:
#PTIVsPMLN #IndoPakConflict #SocialMediaWarfare #PTIAntiIndiaTweets #PMLNTweets #PakistanDigitalFront #ImranKhanTrend





Post a Comment

0 Comments